Salon Renault

Koncepcja salonów Renault to sposób na pokazanie, że marka kładzie nacisk na swoich klientów. Salon jest dla Renault innowacyjnym sposobem na wykorzystanie designu do obsługi doświadczeń klientów. Kluczowe elementy salonów to przestrzeń, funkcja oraz wizualizacja. Renault stawia na nowoczesny design, który ułatwia komunikację z marką. Salon samochodowy to przestrzeń, w której doświadczamy produktu w sposób holistyczny. Jako klienci powinniśmy czuć się w salonie dobrze i bezpiecznie. Ważne jest, żeby salon był przyjazny dla klientów oraz żeby oferował im wiele możliwości. Dobry salon samochodowy to taki, który zapewnia nam odpoczynek i regenerację. Pomaga nam się zrelaksować oraz odpowiednio przygotować do zakupu nowego auta.

Salon Renault został zaprojektowany z myślą o wyjątkowym doświadczeniu użytkownika, które obejmuje nowoczesną i stymulującą wizualnie przestrzeń wewnętrzną. Układ przestrzeni jest zarówno logiczny, jak i intuicyjny, bez martwych punktów lub przeszkód utrudniających użytkownikowi korzystanie. Funkcjonalność salonu podkreślała by nowoczesna architektura, która została zastosowana do wystroju wnętrz.

Salon Renault to nie tylko przestrzeń sprzedaży samochodów. To miejsce spotkań, gdzie można poznać historię marki, jej wartości oraz produkty. Odpowiednie oświetlenie, akustyka i wykorzystanie materiałów sprawia, że salon jest przyjazny dla użytkownika. Zaprojektowane zostało z myślą o tym, by klienci czuli się w nim dobrze i mogli swobodnie rozmawiać.

Renault od początku istnienia stawia na innowacyjność. Koncepcja salonów Renault to potwierdzenie tego, że marka wciąż idzie naprzód i oferuje swoim klientom najwyższej jakości produkty i usługi.