Zastanawiasz się nad poszerzeniem możliwości swojego sklepu internetowego? Masz problem z wyborem nowego rynku konsumenckiego? Śpieszymy z podpowiedzią. Pozycjonowanie a Francja – poznaj nowy kierunek dla optymalizacji SEO, który stwarza wachlarz możliwości. Działalność francuskiego rynku dynamicznie się rozwija, zwłaszcza w kontekście sprzedaży online. Nie wierzysz? Daj się przekonać!
Pozycjonowanie Francja – korzyści
Każdy właściciel sklepu internetowego powinien sięgać po możliwości SEO. W wielu przypadkach jest to jedyna szansa na wyprzedzenie konkurencji oraz zyskanie widoczności w sieci. Na początek warto znać terytorium działania – Francja to nie tylko wspaniałe sery oraz wina. Czy wiesz, że:
- ponad 200 milionów ludzi na świecie mówi po francusku;
- 58 milionów Francuzów korzysta z Google;
- Francja zajmuje 3 miejsce na liście największych rynków e-commerce w Europie.
Nowa grupa konsumentów
Przede wszystkim jest to szansa na pozyskanie nowej grupy odbiorców naszych treści. Francuzi są precyzyjną grupą docelową, do której musimy dobrać odpowiedni język korzyści. Warto w pierwszej kolejności stworzyć profil idealnego klienta. W tym celu określ płeć, wiek, wykształcenie, pracę oraz zainteresowania odbiorcy. Dzięki temu dopasujesz do nich słowa kluczowe oraz publikowane materiały.
Większy ruch na stronie
Pozycjonowanie na rynek francuski pozwoli na zwiększenie ruchu na stronie. Jest to ogromna liczba internautów, którzy znajdując witrynę na pierwszej stronie listy wyszukiwań, będą mieć szansę skorzystania z naszej oferty.
Większe zyski
Wypadkową powyższych działań będzie zwielokrotnienie Twoich zysków. Odpowiednia optymalizacja on-site oraz off-site pozwoli na poprawę konwersji i zwiększenie liczby transakcji. Wykorzystaj potencjał nowego kraju, zwłaszcza że według danych Banku Światowego PKB na 1 mieszkańca przekracza tam 45 000 euro (2022 rok).
Fundamenty marki
Dodatkowo skoncentrowanie działań na więcej krajów pozwala na większą rozpoznawalność w sieci i poza nią. Zwłaszcza jeśli wykorzystasz potencjał mediów społecznościowych oraz blogosfery. SEO to długotrwały proces, jednak dający narzędzia do pracy nad autorytetem na długi czas.
Pozycjonowanie Francja to nie lada wyzwanie. Wymaga wielu nakładów pracy oraz znajomości języka. Warto jednak skoncentrować się na poszerzeniu swoich celów, aby wpływać na rozwój swojej działalności. Nie stój w miejscu i wykorzystaj potencjał francuskiego Google’a!